Laatste maandje in Nederland is aangebroken! - Reisverslag uit Rosmalen, Nederland van Michelle Krootjes - WaarBenJij.nu Laatste maandje in Nederland is aangebroken! - Reisverslag uit Rosmalen, Nederland van Michelle Krootjes - WaarBenJij.nu

Laatste maandje in Nederland is aangebroken!

Blijf op de hoogte en volg Michelle

07 Januari 2013 | Nederland, Rosmalen

Bon nochi!

Nog 25 nachtjes te gaan en dan komt eindelijk mijn droom uit: een buitenlandstage in Curaçao!! Samen met drie vriendinnetjes Sandy, Lotte en Suus verblijf ik voor 5.5 maand op Curaçao in een studentenhuis aan zee. Mooi vooruitzicht dacht ik zo. Samen met Suus ga ik stage lopen bij bij een dagcentrum voor kinderen en jongeren met autisme, een hele uitdaging dus.

Mijn laatste maandje in Nederland zal ik vooral nog veel werken aan het afronden van opdrachten voor mijn minor, Papiaments leren en nog heel veel genieten van mijn vrienden, familie en niet te vergeten mijn vriendje!!

31 januari stap ik om 9.45 in het vliegtuig richting het heerlijke Curaçao en zullen jullie meer van mij horen!

Liefs Michelle

  • 07 Januari 2013 - 01:13

    Sandy:

    JA eindelijk komt onze droom uit, Kroot hier hebben we zo veel over gepraat en nu nog maar 25 nachtjes slapen en dan is het echt zo ver. ONGELOFELIJK:D:D! Ben zo blij dat wij dit samen kunnen doen, het wordt een half jaar dat we nooit meer zullen vergeten xxxxxxx

  • 15 Januari 2013 - 19:24

    Saskia Verbaarschott:

    He meisiie,

    Super leuk!
    Ik ga je zeker volgen!

    X
    Sas

  • 19 Januari 2013 - 14:35

    Papa:

    Hey meid,
    Wat een verschil met nu. Straks 30 gr in de zon en nu -4 gr in de sneeuw. Geniet er maar van. Ben zelf ook heel benieuwd hoe het daar is. XXX Papa

  • 30 Januari 2013 - 18:51

    Jose Feiter :

    Hoi Michelle,
    Nu komt het wel heel dichtbij! Een goede vlucht morgen en een fijne tijd op Curaçao. Geniet er vooral van, want het is heerlijk daar. Groetjes, Jose

  • 31 Januari 2013 - 12:36

    Mookie:

    Lieve poppedijn,

    Terwijl ik dit typ zit jij hoog in de lucht, richting de lekkere zon. Het was niet gemakkelijk afscheid te nemen maar wel fijn dat je niet alleen bent. Ik heb het boekje gevonden voor Tom en hij was heel ontroerd. (wij ook) we zullen je missen maar we weten dat je daar een geweldige tijd zult hebben.
    Geniet lekker van de rust voor dat je stage begint. Wij letten wel een beetje op Tom. Hij zei al dat hij regelmatig verse frietjes komt eten. Lieverd ik wens jullie veel plezier enwe reageren snel.
    Dikke smakkerd en doei doei Mookie

  • 03 Februari 2013 - 12:08

    Anita & Carol:

    Hallo Michelle

    Hoe is het daar het zal wel lekker warm zijn.
    IK weet dat het niet makkelijk is geweest om afscheid te nemen van je ouders ik heb het zelfde mee gemaakt met mijn zoon die was toen naar England gegaan voor goed omdat zijn vriendin uit England kwam.maar die is na 11 maanden terug gekomen gelukkig die had heimwee en nu woon zijn vriendin hier. En wil even zeggen dat het gezellig was het feestje.
    En hebt jullie een goeden vlucht gehad.
    En wij zullen je zeker volgen.
    Nog heel veel plezier uit uitkijken AUB.

    Gr. Anita & Carol

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michelle

Actief sinds 06 Jan. 2013
Verslag gelezen: 427
Totaal aantal bezoekers 3701

Voorgaande reizen:

31 Januari 2013 - 16 Juli 2013

Stage in Curaçao

Landen bezocht: